منابع آب

وبلاگ شخصي دكتر عليرضا برهاني داريان

تصاویر سیستم آبرسانی تهران قدیم

Posted by آبشناسي در آوریل 15, 2008

برای دیدن بقیه تصاویر روی ادامه کلیک کنید

منبع: سازمان آب تهران

3 پاسخ to “تصاویر سیستم آبرسانی تهران قدیم”

  1. لیلا said

    با سلام من این موارد سیستم آبرسانی را در ایران و تهران دیدم ولی با این حال احساس می کنم که این آب تا حدی سالم تر بود ولی الان آب تهران با مشکلاتی خاص روبروست امیدوارم که دولت بتواند اینگونه مشکلات علی الخصوص آبرسانی را حل کند و عاری از هر گونه میکروب و انگل باشد.
    با تشکر
    لیلا از انگلیس

    لایک

  2. سلام
    با تشكر از بازديدتان! مشكل كيفيت آب يكي از مسائل حاد در شهرهاي بزرگ بخصوص تهران است. همانطور كه نوشته ايد احتمالا آب در زمانهاي قديم مشكلات كيفيتي بشكل امروزي را نداشت. مسئله آلودگي دامن بسياري از شهرهاي بزرگ در كشورهاي توسعه يافته را نيز گرفته است.
    بنظر نميرسد در كوتاه مدت بتوانند كاري اساسي در خصوص كيفيت آب تهران انجام دهند. با توجه به كمبود آب در تهران مسئله استفاده از آبهاي آلوده زيرزميني ظاهرا اجتناب ناپذير شده است و اگر فكر اساسي نشود اين مشكل سال به سال بدتر نيز خواهد شد. از طرفي سوء مديريتها نيز مزيد بر علت است. چند مقاله در اين خصوص زير دسته «آلودگي آب» در وبلاگ موجود است ميتوانيد مطالعه بفرمائيد.

    لایک

  3. mosatafa said

    من در باره سیستم ابرسانی قدیمی تهران یه چیزای شنیده بودم .جالب بود کاش در باره عکسا توضیح بیشتری میدادید مثلا در باره اب شاهی ….

    لایک

بیان دیدگاه